Hostel Premium
pl
Hostel Premium
  • Hostel Premium
  • Hostel Premium
Łukasz A.
2020-01-24
"Jeden z lepszych hosteli jakich byłem w Europie, czysto, łazienki w pokojach, internet może być, zima ciepło, personel w porządku, kuchnia wyposażona, mogę polecić"
przemek PRZEMEK
2020-01-20
"Nie mam zadnych zastrzezen do hostelu. Lokalizacja bardzo dobra, cena przyzwoita. Pokoiki skromne ale czyste. Lazienka tez malutka. Ale TO NIE HOTEL. Maly minus -wszystko slychac za drzwiami i scianami."
Paulina Kosztyla
2020-01-13
"Wspaniały hostel, który moim zdaniem świadczy usługi na poziomie hotelu. Bardzo interesujące miejsce w którym się znajduje. Warto odwiedzić muzeum. Pozdrawiam serdecznie całą obsługę :)"
Oskar D.
2020-01-08
"Miła i pomocna obsługa, pokoje czyste, co nas mocno zdziwiło to świetnie wyposażona kuchnia w której można przygotować jedzenie a podstawowe produkty jak kawa herbata czy mleko są dostępne dla każdego (REWELACJA!). Warto wspomnieć o dobrej lokalizacji, 15min spaceru na rynek Krakowski, dużo sklepów, restauracji w pobliżu oraz park z placem zabaw po drugiej stronie ulicy."
Monika Domańska
2020-01-04
"Świetna lokalizacja, 10 min spacerkiem na rynek. Bardzo ładne, czyste pokoje. Śniadanie świeże i bardzo dobre, dostęp do kawy i herbaty całodobowy. Super, bardzo polecam."
Dryki
2020-01-02
"Lokalizacja idealna, blisko restauracje, centrum. Ceny też niczego sobie :D. Obsługa miła, dostęp do kuchni całodobowo, łazienki czyste, pokoje trochę ciasne, na noc i tyle. Poza tym bardzo polecam :)"
Monika Domańska
2019-12-20
"Świetna lokalizacja, 10 min spacerkiem na rynek. Bardzo ładne, czyste pokoje. Śniadanie świeże i bardzo dobre, dostęp do kawy i herbaty całodobowy. Super, bardzo polecam."
Robert Zawidzki
2019-11-20
"Hostel o bardzo wysokim standardzie. Czysto, schludnie, bardzo życzliwa obsługa. Świetna lokalizacja. Blisko położone lokale gastronomiczne, sklepy, park. Polecam."
Rafał Zapała
2019-09-18
"Naprawdę bardzo przyjemne miejsce. Po hostelu nie spodziewałem się ręczników i płynów do kąpieli, a tu proszę. Kuchnia wspólna, ale dobrze wyposażona i dobrze pomyślana. Pokój niedawno odświeżony, a realizacja nie nie zostawia nic do życzenia. Polecam."
Grażyna Gajewska
2019-09-04
"Wszystko w najlepszym porządku. Czysto, świeżo, bez żadnych problemów. Polecam w 100%. Pozdrawiam serdecznie."
Kacper Sakowicz
2019-07-01
"Wszystko super, czysto, wyposażenie bdb."
Mr Mahon
2019-06-29
"Dobra lokalizacja i standard przy rozsądnym poziomie cenowym. Do tego bardzo interesujące muzeum w podziemiach."
K. Ratka
2019-06-28
"Tanie, stosunkowo blisko starego miasta, z opcją śniadania, dobrze zaopatrzona (wspólna) kuchnia. Jedynym minusem jest brak klimatyzacji i mała grubość ścian."
Tom J
2019-06-20
"Hostel z górnej półki. Fajne miejsce z porządnymi pokojami i zapleczem kuchennym. Miła obsługa. Do rynku około 15 min pieszo."
Sylwia Stachwska
2019-06-17
"Przytulnie milo czysto odstrasza jedynie hol. Ale pokoje przesliczne polecamy"
Andrzej Proń
2019-06-11
"Czysto, miła obsługa a pokoje nie za drogie"
Krzysztof F
2019-06-04
"Ładnie i czysto ale troszkę drogo."
Pawel M
2019-05-15
"Spędziliśmy całą rodziną kilka dni i było super. Czysto, spokojnie i bardzo dobrze zorganizowana kuchnia. Pomoc w zorganizowaniu miejsca parkingowego. 15 minut spokojnym spacerem do rynku. Miejsce naprawdę godne polecenia :)"
M S
2019-04-09
"Będąc na szkoleniu zrobiłam rezerwację w tym hostelu.Pokoje czyste, zdjęcia dostępne są autentyczne.miałam dużą łazienkę z oknem jednak słabe wyciszenie i często w nocy się budziłam.Jest winda i fajny widok z okna gdzie jest aneks kuchenny na piętrze dla gości.Ogólnie fajny nocleg."
Dawid Kusznieruk
2019-04-06
"Najlepsze miejsce do nocowania! Hotele 4 gwiazdkowe w ktorych bylem mialy nizszy standard niz to miejsce! Wspaniale"
Michał W
2019-02-19
"Dużym plusem jest lokalizacja w centrum miasta. Standard jest według mnie wysoki, hostel jest zadbany i czysty. Atutem jest również bardzo miła obsługa oraz przyzwoite ceny. W Krakowie trudno znaleźć hotel w tak dobrymi warunkami za taką cenę. Jak najbardziej polecam."
Jodyn Max
2019-02-14
"Bardzo blisko centrum miasta i naprawdę cena zachęca do ponownego odwiedzenia tego przybytku... jedyna wada to brak parkingu przy hostelu a najbliższy parking to jakieś 7 minut spacerem. Wynagradza nam to czyste świeże nowo wyremontowane wnętrze i bliskość starówki czyli jakieś 20 minut spacerem... ogólnie bardzo polecam."
Tomasz Maguder
2018-12-29
"Bardzo blisko wszedzie sa tylko 3 minusy 1 to ze parking jest w strefie platnego parkowania (1h 3zl caly dzien 25zl platnosc od pon do pt od 10:00 do 20:00 ) 2 maly minus to sniadania sa bardzo skromne 3 tez maly minus jest duzo pokoi z pojedynczymi łóżkami a malo pojedynczych dla dwoch osób.ogolnie jest to super.4 przystanki lub 1'5h i jest sie w rynku. Niedaleko tez jest wielki 2 pietrowy sklep KOCYK gdzie jest wszystko i otwarty 24h.izej to żabka a jak chce sie zjesc dobra kolacje obiad to jest multum wokol barow sklepow z cieplym jedzeniem tylko do kebaba daleko troche jest."
Dominika Wołowiec
2018-07-26
"Hostel godny polecenia. Bardzo mila obsługa, pokoje czyste i zadbane. Pozatym w hostelu bylo bardzo głośno gdy osoby z innych pokojów korzystały z łazienek. Na standardy hostelu bardzo wysoki poziom."
Agatka K
2018-03-05
"Zatrzymałam się w tym hostelu z rodzina na weekend w Krakowie i mówiąc szczerze jest to idealne miejsce na postój ! Czysto, schludnie, pokoje urządzone w bardzo ładnym stylu a obsługa jest bardzo pomocna i sympatyczna. Niczego nie brakowało i wszystko działało sprawnie! Serdecznie polecam!! Na pewno tutaj wrócę :)"
POLITYKA PRYWATNOŚCI

Witryna premiumhostel.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.

Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analytics, Facebook Pixel oraz Hotjar, które rejestrują zachowanie użytkownika na stronie.

Stosujemy pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie w celu optymalizacji działań.

Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stronie www.allaboutcookies.org/manage-cookies

Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Kto jest administratorem danych osobowych Gości sieci Smart Hotels&Hostels?

Administratorem danych osobowych Gości sieci Smart Hotels&Hostels jest SH&H spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Kunickiego 5/201, 30-134 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod nr 0000639868, NIP: 6792659490, REGON: 357423617 (dalej `My`).

W jaki sposób można się z nami skontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych?

We wszelkich sprawach odnoszących się do przetwarzania danych osobowych można się z nami skontaktować:

  • listownie: ul. Wielopole 16/8, 31-072 Kraków
  • mailowo: biuro@shh.travel
  • telefonicznie: +48 12 422 32 58

Celem, dla którego przetwarzamy dane osobowe, jest:

    • konieczność podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy – czynności zmierzające do rezerwacji noclegu - oraz zawarcie i wykonanie umowy o świadczenie usług noclegowych,
    • dochodzenie przez nas ewentualnych roszczeń w związku z poniesioną przez nas szkodą wyrządzoną przez Gościa, lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do nas,
    • udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
    • zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości,
    • udzielenie odpowiedzi na złożone przez Gościa zapytanie,
    • promowanie własnej marki poprzez prowadzenie firmowego profilu w mediach społecznościowych,
    • świadczenie usług marketingowych polegających na kierowaniu do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach drogą telefoniczną lub elektroniczną – jedynie w przypadku wyrażenia zgody,
    • wypełnienie ankiety satysfakcji Gościa z pobytu w danym hostelu lub hotelu – jedynie w przypadku wyrażenia zgody,
    • zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia poprzez prowadzenie w obiektach sieci Smart Hotels&Hostels monitoringu wizyjnego.

    Jaka jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?

    Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa pozyskanych przez nas jest:

    • konieczność podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy, zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług noclegowych,
    • realizacja obowiązku prawnego – w zakresie dokumentowania usługi ze względu na przepisy podatkowe;
    • nasz uzasadniony interes prawny – w zakresie ochrony przed roszczeniami, dochodzenia roszczeń, prowadzenia monitoringu wizyjnego, zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług, promowania własnej marki w mediach społecznościowych,
    • zgoda Gościa – w zakresie czynności marketingowych, złożenia zapytania, badania satysfakcji Gościa z pobytu. Zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.

    Komu mogą zostać przekazane dane osobowe?

    Przekazujemy dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:

    • Firmom świadczącym usługi IT oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
    • Firmom i innym podwykonawcom, z których usług firma korzysta w celu wykonania usługi noclegowej,
    • Firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
    • Firmom świadczącym usługi płatności bezgotówkowych w celu przeprocesowania płatności,
    • Firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
    • Firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego wystąpienia sporów,
    • Innym podmiotom współpracującym z nami z branży turystycznej w celu realizacji zamówionych za pośrednictwem SH & H usług.

    Jak długo będziemy przechowywać dane osobowe Gościa?

    Dane osobowe pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług noclegowych będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych naszych lub Gości, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później, pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe, pozyskane w związku z prowadzeniem monitoringu wizyjnego będą przetwarzane przez okres miesiąca od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.

    Jakie są prawa gościa w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

    Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Skorzystanie z praw jest możliwe poprzez kontakt listowny lub elektroniczny podany powyżej w niniejszej informacji.

    Czy istnieje możliwość wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

    Tak, każdy Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.

    Czy sieć Smart Hotels&Hostels będzie przekazywała dane osobowe poza obszar EOG?

    Nie, nie będziemy przekazywać danych osobowych Gościa poza obszar EOG.

    Czy podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub ustawowym?

    Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, numeru dokumentu, adresu e-mail, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego, jest konieczne do zawarcia umowy o świadczenie usługi noclegowej. Brak podania danych osobowych uniemożliwi zawarcie takiej umowy. W pozostałym zakresie podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

    Czy podejmowane są zautomatyzowane decyzje na podstawie danych osobowych, w tym profilowanie?

    Nie. Nie podejmujemy zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonujemy profilowania.

SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ I ZAREZERWUJ